Followers

Sunday 4 December 2011

Cara Nak Tahu girl Dara or not?

Cara nak tahu dara?





Dahi
Jika perempuan masih suci, dahinya licin. Kedutan yang muncul berlainan dengan kedutan disebabkan faktor usia. Kedutan suci ini tidak begitu ketara dan tidak begitu nampak kecuali ketika muka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan bercakap. Kaedah ini mungkin tidak praktikal jika seseorang menggunakan suntikan botox, vitamin C dengan collagen dan sebagainya.
Perut
Perempuan yang pernah melakukan hubungan seksual, perutnya akan mengembang dan kelihatan buncit sedikit. Buncitnya berlainan daripada buncit kegemukan.
 Bibir
Kebiasaannya, bibir yang tidak pernah dicium tidak menarik. Apabila bibir bertemu bibir, ada pergerakan darah akan mengalir ke bibir dan membentuk bentuk yang lebih menarik. Tetapi secara genetik, mungkin terdapat gadis yang bibirnya semulajadi cantik. Jadi, tidak perlulah lakukan suntikan tebalkan bibir jika bibir tidak cantik. Jika sudah berkahwin, rajinkan diri mencium suami. Muahahahaaaaa.


Punggung
Kalau punggung ni, aku rasa ramai yang boleh nampak perbezaannya. Bentuk punggung perempuan yang kehilangan dara akan kelihatan terjatuh ke bawah dan melebar err betul ker ayatnya kerana berlaku rangsangan nafsu ketika hubungan yang mana juga merupakan penyesuaian badan perempuan untuk mengandung.
Tumit
Kaedah mudah yang selalu digunakan oleh orang tua-tua dahulu dengan memicitkan bahagian tumit. Sekiranya selepas picit darah kembali dengan cepat, menunjukkan masih dara. Jika kembali dengan lambat, akan dicurigai.
Telinga
Telinga perempuan yang masih dara akan kelihatan kemerahan dan cantik berbanding gadis yang tidak dara yang mana kelihatan leper dan tidak menawan. Tapi Cara yang tidak praktikal kerana mungkin dihalang oleh faktor keturunan.
Tapi ada juga beberapa kaedah lain seperti Applied Kinesiologi dan sebagainya untuk menguji.





No comments:

Post a Comment